http://www.mega-net.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/936546topnowe.jpg http://www.mega-net.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/625434animacja_meganet_02.jpg
  • 0
  • 1

Znajdź nas na Facebooku

Certyfikaty

Newsletter

Chcesz otrzymywać aktualności - Zapisz się do newslettera.

logo_ig

Ankieta - Internet

Skąd łączysz się do naszej sieci internet ?
 
Home > Aktualności > Nowe funkcje w Panelu Klienta.
Nowe funkcje w Panelu Klienta.

Niestety wielu z naszych klientów przekonało się już niejednokrotnie iż list niesiony przez donosicieli Poczty Polskiej potrafi pokonywać dystans między sąsiednimi miejscowościami kilkanaście dni.

W związku  z problemami z terminowym dostarczaniem faktur na naszym terenie zachęcamy Państwa do zapoznania się z nowymi możliwościami dostępnymi w Panelu Klienta na naszej stronie www. Od niedawna istnieje możliwość wybrania sposobu otrzymywania faktur za internet. Prosimy o uzupełnienie pola "adres e-mail" który ma być wysyłana oryginał faktury za internet.  Dzięki temu otrzymacie fakturę w kilka sekund po jej wygenerowaniu w naszym systemie rozliczeniowym bez konieczności wypatrywania listonosza.

Wszystkie wystawione faktury będą także zawsze dostępne w Panelu Klienta w menu Rozliczenia / Rachunki.


W związku z powtarzającymi się pytaniami informujemy że:
Firma MegaNET s.c. wystawia faktury za miesiąc poprzedni. Nie pobieramy opłat "z góry"a klient płaci za już wykonaną usługę dostępu do internetu.
Płatności za faktury za dostęp do sieci internet  powinny być zapłacone do dnia 15go miesiąca następnego. Zapłacenie faktury oznacza że pełna kwota "do zapłaty" zostanie zaksięgowana na naszym koncie. W przypadku braku wpłaty od 20go dnia każdego miesiąca będzie pojawiać się monit przypominający o braku wpłaty oraz zostanie wysłany e-mail na adres wpisany w Panelu Klienta a ostatniego dnia miesiąca dostęp do sieci zostanie wyłączony.